شیرآلات سالیکو|نماینده شیرالات سالیکو

آیا تا به حال به اهمیت شیرآلات در زندگی انسان دقت کرده اید؟ برای این کار فقط کافیست لحظه ای به اطراف خود نگاه و در ذهنتان تمام شیرها را حذف کنید، به چه نتیجه ای رسیدید؟

امروزه ما تنها با حرکت دادن ابزای به نام دسته ی شیر در صدم ثانیه به آب دسترسی خواهیم داشت و این یک نعمت بزرگ در جهت آسایش انسان به شمار می رود. برای در اختیار داشتن این نعمت به ابزار و لوازم زیادی نیاز است که همگی مکمل یکدیگرند و یکی از مهمترینشان را می توانیم شیرآلات بدانیم که موضوع بحث مقاله ی ماست.

دنیای شیرآلات از نظر کاربرد و طراحی بسیار متنوع است. بعضی از آن ها مانند شیر روشویی و … علاوه بر کاربرد باید از نظر زیبایی بصری هم نظر استفاده کنندگان را به خود جلب کنند و در برخی دیگر مانند شیر فلکه یا شیر گازی زیبایی اولویت خود را از دست می دهد و کیفیت جای آن را می گیرد. البته نا گفته نماند که در هر دو گروه شیرآلات، عملکرد صحیح اهمیت بسیار بالایی دارد.

با توجه به نیاز بالا به شیرآلات چه در صنعت ساختمان سازی و چه در صنایع دیگر در حال حاضر تولید کنندگان زیادی پا در این عرصه گذاشته اند و همگی در حال پیشی گرفتن از یکدیگر و ارائه ی محصولی با کیفیت تر به خریداران هستند.

در این میان مجموعه  ی سالیکو از ویژگی های خاصی برخوردار است که ما در این متن تصمیم داریم تا شما را با این مجموعه و شیرآلات سالیکو آشنا کنیم. اگر در حال انتخاب برند برای خرید شیرآلات هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه ی متن را از دست ندهید.

مجموعه ی سالیکو

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1990 میلادی با تولید شیرآلات بهداشتی آغاز نمود و امروزه به تولید شیرآلات متنوع صنعتی و خانگی دست پیدا کرده است.

بیشتر از 23 سال است که شیرآلات سالیکو (یاهمانسیتکو) تولید می شوند و این نشان از تجربه ی بالا دارد، تجربه یعنی در تمام این سال ها راه های مختلف طی و از میان آن ها بهترین ها انتخاب شده و اشتباهات خط خورده اند.

تجربه وقتی در کنار علم روز قرار می گیرد، یک ترکیب بی نظیر به وجود می آید که مجموعه ی سالیکو از آن برخوردار است.

امروزه سالیکو به دلایلی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد به یک برند محبوب در میان مردم تبدیل شده است.

ویژگی های شیرآلات سالیکو

در این قسمت به مهمترین مزایای این مجموعه اشاره می کنیم

  • متریال: یکی از مهمترین بخش هایی که روی کیفیت محصولات تاثیر مستقیم دارد متریال مصرفی در تولید آن ها است. در کارخانه ی سالیکو از بهترین متریال موجود در دنیا برای ساخت محصولات استفاده می شود و این موضوع یکی از مهمترین مواردی است که باعث به دست آمدن محصول نهایی مرغوب می شود.
  • تجهیزات: استفاده از تجهیزات روز دنیا یعنی بهره گیری از علوم و فنون جدید و ارائه ی محصولی بهتر، در این کارخانه تمام تجهیزات و دستگاه های تولید شیرآلات از به روز ترین دستگاه های دنیا انتخاب شده اند تا محصولی در سطح جهانی تولید شود.
  • نشان استاندارد ملی: تمامی محصولات سالیکو دارای نشان استاندارد ملی هستند و همین مسئله می تواند مهر تاییدی بر سطح کیفیت این محصولات باشید.
  • نیروی کار: یکی دیگر از عوامل مهم در تولید محصول با کیفیت نیروی انسانی است. در این مجموعه برای ساخت شیرآلات سالیکو در تمامی بخش های تولید و عرضه، نیروی انسانی ماهر و متخصص و متعهد در حال تلاش برای کسب رضایت خریداران گرامی هستند.
  • شبکه ی توزیع: حال که محصول تولید شد نوبت به تحویل آن به دست متقاضیان می رسد. به منظور دسترسی راحت شما عزیزان به شیرآلات سالیکو دو بخش خرید حضوری و آنلاین راه اندازی شد تا هر فرد بسته به موقعیت، شرایط و علاقه ی خود یکی از این روش ها را برای تهیه ی شیرآلات انتخاب کند. در همین راستا برای خرید حضوری نمایندگی های فعال در سراسر کشور راه اندازی و جهت خرید آنلاین سایت با پشتیبانی مناسب طراحی گردیده است.

محصولات سالیکو

در این بخش به معرفی شیرآلات سیتکو و سایر محصولات این برند می پردازیم.

  • شیرآلات بهداشتی ساختمانی شیر سینک ظرفشویی، شیر روشویی، دوش و … و در بخش شیرآلات خانگی و صنعتی، شیر فلکه، شیر رادیاتور و  …
  • لوله و اتصالات
  • سینک
  • تفلون مایع و نواری
  • اکسسوری های مختلف
  • شیلنگ
  • شیر فلکه های طرح سیم در ابعاد مختلف و استاندارد
  • شیر غیر گازی در ابعاد مختلف و استاندارد
  • شیرهای چپقی، خودکار دریچه ای، خودکار فنری، شیر صافی، شیر کلکتوری و …
  • و ….

شیرآلات بهداشتی سالیکو: شیرآلات بهداشتی از آن دسته شیرهایی هستند که زیبایی در آن ها از نکات قابل توجه محسوب می شود و پیشتر به این مسئله اشاره کردیم.

برای دیدن طرح های متنوع و بی نظیر شیرآلات سالیکو تنها کافیست تا نام ²شیرآلات سالیکو² را در گوگل سرچ کنید تا وارد دنیای زیبای این شیرآلات شوید و هماهنگ با فضای مورد نظر و سیلقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و به همین راحتی جلوه و زیبایی فضای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … خود را دو چندان نمایید.

این شیرآلات در رنگ های نقره ای، برنزی، طلایی، کروم و … تولید می شوند که هرکدام از آن ها زیبایی خاص خود را دارد و می توانند این زیبایی را به خانه ی شما اضافه کنند.

شیرآلات صنعتی و خانگی: همان طور که اشاره کردیم در بخش صنعت و ساختمان نیز به شیرآلاتی مانند شیر فلکه، شیر رادیاتور و … نیاز است که برخی از آن ها در هر دو بخش مشترک هستند با این تفاوت که به طور معمول سایزهای بزرگتر در صنعت و سایزهای کوچکتر استفاده ی خانگی دارند.

متریال

در ساخت شیرآلات سالیکو از فلزاتی همچون برنج، استیل و … به کار می رود که به تعدادی از مزایای آن ها اشاره می کنیم.

مزایای برنج:

  1. مطمئن بودن: این ماده به دلیل دوام و استحکام، طول عمر بالایی دارد و مدت های طولانی می تواند بدون ایجاد مشکل کار کند. این موضوع هم برای شیرآلات و هم اتصالات آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  2. مقاوم بودن در برابر خوردگی: برای شیرآلات این نکته مهم است، چرا که در صورت خوردگی علاوه بر خرابی زود هنگام در لوله و شیر، ذرات آن که در اثر خوردگی جدا شده اند وارد جریان آب می شوند و آن را آلوده می کنند.
  3. مقاومت در برابر دما: این ماده در حدی در برابر دمای بالا مقاوم است که از یک آتش سوزی هم می تواند جان سالم به در ببرد.
  4. انعطاف پذیر بودن: این ویژگی برای خم کاری لوله، چکش کاری و … مهم است. همچنین در زمان تولید محصولات، قالب پذیر بودن آن کمک بالایی می کند.
  5. تطبیق پذیر بودن: برای تولید محصولات مختلف مناسب است.
  6. مقاومت در برابر سایش که به افزایش طول عمر آن کمک می کند.
  7. مقاومت در برابر زنگ زدگی
  8. و …

مزایای استیل:

استیل را می توان همان فولاد با درصد کربن متفاوت دانست.

  • انعطاف پذیر بودن: این ویژگی به ساخت شیرآلات با فرم های متنوع کمک می کند، این فلز در ساخت شیرآلات بهداشتی که به زیبایی نیاز دارند، درست مانند شیرآلات سالیکو، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • براق و صیقلی بودن: سطح صیقلی کمک می کند تا بتوانید شیرآلات را به راحتی تمیز کنید همچنین روی آن ها را جرم نمی گیرد. همچنین براق و صیقلی بودن باعث زیبایی شیر خواهد شد. این فلز به خود لک نمی گیرد و این موضوع در حفظ زیبایی بسیار مهم است.
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی: در شیرآلات فلزی، زنگ زدگی می تواند یک معضل باشد اما انتخاب متریال درست مانند استیل که در برابر زنگ زدن مقاوم است، این مسئله را حل می کند.
  • طول عمر بالا: این موضوع باعث دوام و طول عمر شیر خواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله با ویژگی های شیرآلات سالیکو آشنا شدیم. انتخاب برند مناسب به ما کمک خواهد کرد تا از شر تعویض و تعمیرهای زود هنگام در امان بمانیم.

زیبایی وقتی در کنار کیفیت و عملکرد صحیح قرار می گیرد، شیرآلات سالیکو را پدید می آورد که تنوع آن سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *