شیر رادیاتور سیتکو|قیمت شیررادیاتورسیتکو

شیر رادیاتور سیتکو

در دنیای امروز شیرآلات نقش بسیار مهمی در صنعت ساختمان سازی و صنایع مختلف دیگر ایفا می کنند تا حدی که بدون وجود آن ها کار یک مجموعه ی بزرگ و پرهزینه لنگ می ماند.

 یکی از انواع شیرهای ساختمانی شیر رادیاتور است و ما در این مقاله قصد داریم در مورد مشخصات و ویژگی های این شیر از برند معتبر سیتکو صحبت کنیم. چنانچه در حال جستجوی مطالبی در مورد شیر رادیاتور هستید این متن را تا انتها بخوانید.

شیر رادیاتور به عنوان یکی از ابزارهای مهم باید با کیفیت باشد، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه انتخاب در مورد برندهای مختلف به خوبی تحقیق کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به این ترتیب حتی اگر در زمان خرید هزینه ی بیشتری را متحمل شوید با توجه به طول عمر شیر و کیفیت بالای آن، در دراز مدت متوجه خواهید شد که کاری اقتصادی انجام داده اید.

برای بررسی شیر رادیاتور سیتکو با ادامه ی متن همراه باشید.  مقاله را با توضیح شیر رادیاتور و کاربرد آن آغاز می کنیم و سپس به ویژگی های محصولات سیتکو خواهیم رسید.

شیر رادیاتور چیست؟

شیر رادیاتور همان طور که از نامش پیداست به شیرهایی گفته می شود که از آن ها در رادیاتور استفاده می کنند.

رادیاتور: رادیاتور وسیله ای گرمایشی است که با شروع فصل سرما به اهمیت آن پی خواهیم برد، زیرا اگر به درستی کار نکند زمستان سختی در پیش خواهد بود. سیستم کاری رادیاتور به این شکل است، آبی که در سیستم مرکزی یا موتور خانه گرم شده است به آن وارد می شود و این وسیله گرمای آن را به محیط اطراف خود منتقل می کند و به این ترتیب فضا گرم می شود. وقتی که گرمای آب گرفته می شود، دمای آن پایین می آید و این آب سرد شده توسط لوله ی برگشت از رادیاتور خارج می شود و باز هم برای گرم شدن مجدد به موتورخانه وارد می شود. روی قسمت های مختلف این وسیله ی گرمایشی مانند لوله ی ورودی و خروجی، شیر نصب می شود که به این شیرها شیر رادیاتور می گویند.

شیر رادیاتور برای تنظیم میزان آب ورودی و خروجی به رادیاتور استفاده می شود که ادامه انواع آن ها را شرح خواهیم داد.

انواع شیر رادیاتور

شیر رادیاتور سیتکو را به صورت کلی می توان به سه دسته تقسیم بندی کرد که این دسته شامل موارد زیر می شود:

شیر رادیاتور سوپاپ دار

این شیر در قسمت بالای  رادیاتور نصب می شود و به کمک آن می توانید میزان آب ورودی به رادیاتور را تنظیم نمایید و به این ترتیب دمای محیط نیز تغییر می کند. به این ترتیب که اگر شیر را به سمت بسته شدن بچرخانید آب کمتری وارد رادیاتور خواهد شد و این یعنی محیط خنک تر می شود و برعکس چنانچه آب بیشتری به رادیاتور وارد گردد به طبع آن گرمای بیشتری نیز به محیط داده می شود و اینگونه فضا گرم تر خواهد شد.

شیرهای ترموستاتیک

محل نصب شیر ترموستاتیک درست مانند شیر سوپاپ دار در بالای رادیاتور است و این شیر هم کار ورود و خروج آب به رادیاتور را انجام می دهد اما یک تفاوت مهم با نوع سوپاپ دار دارد و آن قابلیت مشخص کردن دما است.

به عبارتی می توان گفت این شیرها را می توانید روی دمای خاصی تنظیم کنید و هر زمان که محیط اطراف به دمای مد نظر رسید، شیر عمل می کند و ورودی آب را می بندد.

به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. پس از شیر ترموستاتیک در مکان ها و زمان هایی که به صرفه جویی نیاز است، استفاده می شود. هرچند درست و به اندازه مصرف کردن همیشه و در هر شرایطی مهم است.

شیر برگشت رادیاتور یا شیر زانویی

در معرفی آخرین نوع شیر رادیاتور به شیر برگشت ( شیر زانویی) می رسیم که در قسمت پایین رادیاتور نصب می شود. ممکن است افراد زیادی از اهمیت این شیر آگاه نباشند و همیشه آن را در حالت بسته نگه دارند اما لازم است با کاربرد این شیر آشنا شوید تا بهترین بهره را از آن ببرید.

شیر زانویی میزان آب خروجی از رادیاتور را مشخص می کند، به این ترتیب که اگر در حالت بسته تر نگه داشته شود آب کمتری از آن خارج می شود و اینگونه آب درون لوله های رادیاتور فشار بیشتری دارد و می تواند به رادیاتورهایی که در نقاط دورتر نصب شده اند هم برسد و آن فضاها هم گرم شوند.

بنابراین می توان گفت با کمک این شیر می توانید دمای بخش های مختلف منزل یا محیط کار و … را به تعادل برسانید.

این شیر به طور معمول در زیر شیر اصلی ورودی نصب می گردد اما در برخی مدل های رادیاتور، تولید کننده آن را در سمت دیگر نصب کرده است.

مشکل در شیر زانویی

هر زمان که در رادیاتور شما مشکل پیش آمد و سرد شد و محیط اطراف را گرم نکرد، ابتدا رادیاتورهای دیگر را چک کنید چنانچه سالم بودند و به خوبی محیط را گرم کردند، همچنین اگر پس از بررسی شیر از باز بودن آن مطمئن شدید، می توانید به این نتیجه برسید که اشکال از شیر برگشت است و احتمال دارد هرز شده یا گرفته باشد.

ابعاد شیر رادیاتور سیتکو

این شیرهای در سایزهای استاندارد مانند 2/1 اینچ تولید و به بازار عرضه می گردند.

متریال شیرآلات سیتکو

شیر رادیاتور سیتکو هم مانند سایر محصولات این برند از برنج بسیار مرغوب که مهم ترین ماده در ساخت شیرآلات محسوب می شود، تولید می گردند. در ادامه در مورد مزایای آلیاژ برنج صحبت خواهیم کرد. آلیاژ به فلزی گفته می شود که به منظور بهبود خواص با مواد دیگر ترکیب می شود.

مزایای برنج:

  1. دوام بالا: این ماده دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد به همین دلیل تا سالیان متمادی می تواند بدون ایجاد هیچ مشکلی، به خوبی کار کند. بنابراین در هنگام استفاده از شیرآلات برنجی به شرط اینکه از برنج خوبی تولید شده باشند می توانید بابت خراب نشدن آن اطمینان خاطر داشته باشید.
  2. مقاومت در برابر خوردگی: یکی از ضعف های برخی از فلزات ایجاد خوردگی است و اگر این فلزات در ساخت شیر مورد استفاده قرار گیرند باعث می شوند ذرات جدا شده از آن ها وارد آب آشامیدنی شود و آن را ناسالم کند.
  3. مقاومت در برابر دما: این ویژگی کمک می کند تا از شیرها بتوان در انتقال مایعاتی با دمای بسیار بالا هم استفاده کرد. برای پی بردن به میزان مقاومت برنج لازم است بدانید که این ماده می تواند در یک آتش سوزی که همه چیز را سوزانده، سالم بماند.
  4. انعطاف پذیری: این ویژگی در مورد کارهایی مانند خم کاری لوله، چکش کاری و … اهمیت  دارد و به تولید شیرآلاتی با فرم های متنوع کمک می کند.
  5. تطبیق پذیر بودن: در تولید محصولات مختلف به کار می رود.
  6. مقاومت در برابر سایش:  که باعث می شود طول عمر آن افزایش پیدا کند.
  7. مقاومت در برابر زنگ زدگی
  8. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه
  9. نداشتن سرب: این ماده فاقد سرب است و این ویژگی به خصوص برای شیرهایی که برای آب آشامیدنی استفاده می شوند، اهمیت بالایی دارد.
  10. و …

متریال ساخت دسته ی شیر رادیاتور سیتکو ، پلاستیک بسیار مرغوب است که در برابر ضربه، سایش، دما و … مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

مجموعه ی سیتکو

این شرکت حدود 23 سال در زمینه ی تولید شیرآلات تجربه دارد و تا امروز همچنان قوی به کار خود ادامه می دهد. شیر رادیاتور سیتکو که موضوع بحث این مقاله است یکی از محصولات مهم این مجموعه محسوب می شود.

تنها در یک صورت است که یک واحد تولیدی می تواند سال های طولانی به تولید ادامه دهد و همچنان محبوب باشد و آن دلیل چیزی نیست جز ارائه ی محصولات با کیفیتی که توانسته اند رضایت استفاده کنندگان را به دست آوردند .

تولید محصول با کیفیت نیز خود تابع عوامل گوناگونی است که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

  • مواد مصرفی: یکی از عوامل مهم که به صورت مستقیم روی کیفیت شیرآلات و سایر محصولات مانند شیر رادیاتور سیتکو اثر گذار است مواد تشکیل دهنده ی آن است هرچه از مواد با کیفیت تری استفاده شود، محصول نهایی نیز مرغوب تر خواهد بود. در مجموعه ی سیتکو از با کیفیت ترین مواد موجود در دنیا استفاده می شود بنابراین خیال هر خریداری می تواند از دوام و طول عمر محصول انتخابی راحت باشید.
  • تجهیزات کارخانه: در کنار مواد خوب باید دستگاه ها و تجهیزات مناسبی هم وجود داشته باشد تا به کمک هم یک محصول با کیفیت ارائه دهند. در مجموعه ی سیتکو از جدیدترین ابزارها، دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا استفاده می شود.
  • متد ساخت: این مجموعه محصولات خود را با استفاده از جدیدترین روش های ساخت تولید می کند.
  • نیروی متخصص: تمام موارد گفته شده در متن بالا فقط در یک صورت به تولید محصولی مرغوب منتهی می شوند و آن این است که در دست افراد متبحر، متخصص و متعهد باشند. در مجموعه ی سیتکو تمامی کارکنان در همه ی بخش ها با دقت خاصی از بین هزاران نفر انتخاب شده اند. تا با بهره گیری از دانش و توان خود به بالا رفتن هرچه بیشتر کیفیت محصولات کمک کنند.
  • شبکه ی توزیع: آخرین مرحله، رساندن محصول مورد نظر به دست متقاضیان است. به همین منظور شیر رادیاتور سیتکو در کنار محصولات دیگر این برند به دو صورت آنلاین (از طریق سایت) و حضوری ( از طریق مراجعه به نمایندگی های فعال و فروشگاه های معتبر) یه راحت ترین شکل ممکن به دست شما عزیزان خواهند رساند.
  • قیمت مناسب: هیچ گاه نباید کیفیت را فدای قیمت کمتر کرد بنابراین محصولات سیتکو در عین با کیفیت بودن، قیمت مناسبی هم دارند و همین ویژگی توانسته رضایت خریداران را به خود جلب کند.

خرید شیر رادیاتور سیتکو

به منظور آگاهی از قیمت و سایر اطلاعات می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت مجموعه ی سیتکو با کارشناسان ما که آماده ی پاسخگویی به شما دوستان عزیز هستند در ارتباط باشید.

vانتخاب شیرآلات با کیفیت از برند محبوب سیتکو مانند شیر رادیاتور سیتکو به شما کمک می کند تا مدت های طولانی به تعویض و تعمیر نیاز پیدا نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *