شیر گازی سیتکو قیمت

در این متن می خواهیم در مورد یکی از انواع مهم شیرآلات خانگی و صنعتی یعنی شیر گازی سیتکو قیمت و سایر ویژگی های آن صحبت کنیم، با ما همراه باشد.

پیشتر امیدواریم مطالب ارائه شده مفید واقع گردد، بهتر است در ابتدا بدانیم شیر گازی چیست و چه کاری انجام می دهد و در ادامه در مورد شیر گازی سیتکو قیمت و کیفیت آن مطالبی را خدمت شما دوستان عزیز ارائه خواهیم داد.

شیر گازی چیست؟

روی قسمت های مختلف از لوله کشی های انواع سیالات، شیرهایی نصب می شود که از آن برای قطع و وصل دائم جریان استفاده می کنند و این شیر چیزی نیست جز شیر گازی، پس می توان کار شیر گازی را قطع و وصل کردن جریان دانست.

از شیر گازی نمی توان برای کم و زیاد کردن فشار جریان استفاده کرد چون برای این کار ساخته نشده است و چنانچه شیر را در حالت نیمه باز قرار دهیم، شیر خیلی زود دچار فرسودگی و خرابی خواهد شد.

این شیر ساختمانی ساده و یکپارچه دارد و سرعت کار آن بسیار بالاست به همین دلیل از این مدل شیر زیاد استفاده می شود به خصوص در لوله کشی گاز که اهمیت و دقت در این نوع لوله کشی مهم است.

شیر گازی از یک بدنه، دسته ی اهرم مانند و توپی در درون ساخته شده است، با حرکت دادن دسته تحت زاویه ی 90 درجه این توپ حرکت می کند و باعث باز و بسته شدن جریان می شود.

هرگاه دسته در راستای مسیر لوله باشد یعنی شیر باز است و اگر بر آن عمود باشد یعنی شیر بسته است.

جنس شیر گازی سیتکو

شیر گازی سیتکو از با کیفیت ترین مصالح ساخته می شود و از استاندارد بالایی هم از نظر فنی و هم از نظر جنس بر خوردار است.

شیرآلات سیتکو قیمت بسیار مناسبی دارند و دارای طول عمر بالایی هستند.

خرید شیر گازی سیتکو

برای اطلاع از شیر گازی سیتکو قیمت و سایر ویژگی های آن می توانید به سایت مجموعه مراجعه نمایید و یا با شماره های درج شده در سایت سیتکو تماس بگیرید.

فروش شیر گازی سیتکو و سایر محصولات این برند به دو صورت آنلاین www.shiralatsitco.ir و حضوری انجام می گیرد، با خرید شیر گازی سیتکو تا مدت ها و شاید برای همیشه خیال خود را از بابت خرابی و تعمیر راحت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *