قیمت شیر گازی سیتکو

در متن پیش رو قصد داریم در مورد یکی از مهمترین انواع شیرآلات یعنی شیر گازی سیتکو اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، اگر در حال جستجوی مطالبی همچون کیفیت، کاربرد و قیمت شیر گازی سیتکو هستید متن را تا پایان بخوانید.

شیر گازی چیست؟

به شیری که برای قطع و وصل کردن جریان انواع سیالات در انواع لوله کشی گاز، مایع و … مورد استفاده قرار می گیرد شیر گازی گفته می شود.

از شیر گازی نمی توان برای کم و زیاد کردن مقدار و فشار جریان استفاده کرد و اگر شیر گازی را در حالت نیمه باز قرار دهیم خیلی زود فرسوده و خراب می شود.

از مزایای شیر گازی می توان به سرعت بالا و سهولت در عملکرد اشاره کرد، این شیر ساختمانی یکپارچه دارد که باعث کاهش خرابی در این شیر می شود.

ساختمان شیر گازی سیتکو تشکیل شده است از یک بدنه از جنس برنج، دسته ی اهرم مانند و مجرای توپی شکل در داخل، با استفاده از دسته می توان شیر را باز و بسته کرد.

مزایای آلیاژ برنج

  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه
  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و فرسودگی
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات دما
  • ضد زنگ زدگی
  • ضد میکروب بودن

شیر گازی سیتکو

این شیر از مرغوب ترین متریال دنیا ساخته می شود و به وسیله ی تجهیزات مدرن به محصولی قابل اعتماد تبدیل می گردد. از ویژگی های بسیار مهم شیر گازی سیتکو می توان به قیمت شیر گازی سیتکو که بسیار مناسب و مقرون به صرفه است اشاره کرد.

این شیر با نام های دیگری همچون شیر ربع گرد، شیر ضربه ای، شیر تک ضرب، شیر off/on و شیر توپی نیز شناخته می شود. همانطور که از نام شیر توپی بر می آید این شیر در دسته شیرهای توپی قرار می گیرد.

خرید شیر گازی سیتکو

این شیر به دو صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد، برای اطلاع از قیمت شیر گازی سیتکو می توانید به سایت مجموعه www.shiralatsitco.ir مراجعه نمایید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با خرید شیر گازی سیتکو، شیری با طول عمر طولانی و کیفیت بالا خواهید داشت.

از اینکه تا انتها با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *