قیمت شیر یکطرفه سیتکو|شیرخودکارفنری سیتکو

در سال 1363 کمپانی سیتکو با اهداف تولید متنوع ترین شیرآلات فعالیت خود را شروع کرد و موفق شد مطابق با استانداردهای ملی انواع شیرآلات را طراحی و تولید نماید.

شرکت سیتکو بر این باور بوده که با تلاشهای بی وقفه، همگام با تکنولوژی روز دنیا و با کمک نیروهای کار زبده و متخصص سبد کاملی از محصولات خود را به بازار صنایع کشور تقدیم کند و برای ارتقاء جایگاه خود و خودکفایی میهن عزیزمان ایران قدمهای مهمی را بردارد.

از اهداف والای سیتکو برآورده کردن نیاز بازار با توجه به درک و شناخت مشتریان خود و کسب رضایتمندی آنهاا با ارائه سطح کیفیتی بالا بوده است.

از پر فروش ترین شیرآلات سیتکو به شیر یکطرفه اشاره می کنیم که به خاطر عملکرد عالی مورد استقبال بسیاری از استفاده کنندگان قرار گرفته است.

شیر یکطرفه چیست؟

شاید با شنیدن نام شیر یکطرفه به این موضوع پی ببریم که اجازه عبور سیال در یک سمت  را می دهد و از برگشت آنها به دورن سیستم جلوگیری می کند.

این محصول با فشار سیال باز شده و پس از عبور سیال و کاهش فشار به صورت خودکار بسته می شود و با ممانعت از ورود سیال به درون سیستم ایمنی را در  آنها به وجود می آورد.

شیر یکطرفه سیتکو از آلیاژ برنج که درجه یک ترین مواد برای تولید شیرآلات بوده در سایزهای 8/3 اینچ تا 3 اینچ با نوع اتصال دنده ای و با دو مدل دریچه ای و سوپاپی تولید می شود.

موارد استفاده از شیر یکطرفه سیتکو

پمپها، موتورخانه ها، جکهای هیدرولیکی، صنایع پتروشیمی و کلیه سیستمهایی که عبور سیال باید در آنها از یک سمت صورت بگیرد.

مزیتهای شیر یکطرفه سیتکو

  • مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • مقاوم در برابر فشاربالا
  • بی صدا بودن هنگام باز و بسته شدن دریچه
  • ایجاد آب بندی صد در صد
  • سهولت در نصب و سرعت عمل بالا

خرید شیر یکطرفه سیتکو

ما برای ایجاده رفاه و آرامش شما عزیان سایت تخصصی راه اندازی نموده ایم تا با مراجعه به آن سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت شیر یکطرفه سیتکو با توجه به سایز آن متفاوت می باشد که می توانید با مراجعه به سایت رسمی ما قیمتهای آن را مشاهده نمایید.

 همچنین برای خرید حضوری می توانید به نمایندگیهای فعال ما در محل خود مراجعه کنید.

شیر یکطرفه سیتکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *