شرکت نوار تفلون سیتکو

شرکت نوار تفلون سیتکو یکی از برندهای معروف و معتبر در ایران می باشد، که توانسته محصولاتی با بهترین مواد اولیه و استفاده از بروزترین ماشین آلات دنیا و همچنین همکاری با متخصصین زبده در این زمینه تولیدات خود را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت  به بازار عرضه کند، در اینجا قصد داریم در مورد یکی از محصولات پر کاربرد این شرکت یعنی نوار تفلون سیتکو اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم اگر مایل به شناخت این محصول هستید، این متن را مطالعه کنید.    

نوار تفلون

نواری که نام اصلی آن نوار آب بندی بوده و بسیار نرم و کم ضخامت است، جنس این نوار از پلی تترافلوئورواتیلن می باشد که از آن در محل اتصال لوله های رزوه شده به منظور آب بندی استفاده می شود، نوار تفلون در انواع مختلف دارای کاربری های مهمی در صنعت و تاسیسات ساختمانی دارد.

نوار تفلون سیتکو

نوار تفلون سیتکو، از محصولات آب بندی لوله و اتصالات، در تاسیسات می باشد که در کارخانه نوار تفلون سیتکو، در رنگ ها و کیفیت های متفاوتی تولید می شود، این نوار تفلون با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نسبت به دیگر نوار تفلون ها در بازار عرضه می شوند.

نوار تفلون سیتکو، در رنگ های قرمز،زرد، سبز و … تولید می شوند.

نوار تفلون مایع می تواند جایگزین مناسبی برای نوار تفلون باشد و در کارهای تاسیساتی از آن استفاده کرد و همچنین می توان، انواع اتصالات گالوانیزه برزیلی ویا انواع مهره ماسوره گالوانیزه و … را با تفلون مایع کاملا آب بندی کرد.

 مشخصات فنی نوار تفلون سیتکو

نوار تفلون سیتکو، در بسته های کوچک 10 عددی و بچه کارتن های 100 عددی و کارتن های بزرگ عرضه می شود، خرید عمده نوار تفلون از موارد به صرفه برای فروشندگان و مغازه داران لوازم تاسیساتی خواهد بود.

نوار تفلون سیتکو دارای پهنای 12 میلی متر و ضخامت این نوار 0.075 میلی متر بوده و این نوار تفلون مرغوب و با کیفیت به طول 10 متر در بازار عرضه می شود.

ویژگی های نوار تفلون سیتکو

محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا، مواد اولیه با کیفیت، دارای رنگ های متنوع و وسایز های مختلف، مقاوم در برابرحلال ها، اسید ها، بازها، جذب آب بالا، عایق حرارتی، تحمل بالا در برابر تغییرات دمایی، مقاوم در برابر کش آمدن

شرکت نوار تفلون سیتکو

بروزترین لیست قیمت محصولات شرکت نوار تفلون سیتکو را می توان از طریق وب سایت این مجموعه www.shiralatsitco.ir تهیه کرد، برای خرید این محصول نیز می توانید هم به صورتی حضوری و هم آنلاین اقدام کنید.

نوار تفلون سیتکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *