قیمت صافی برنجی سیتکو|فروش صافی توری دارسیتکو

این مقاله در مورد کاربرد، ویژگی ها و قیمت صافی برنجی سیتکو گردآوری شده است، اگر به اطلاعاتی در این زمینه احتیاج دارید توجه شما را به ادامه ی مطالب جلب می کنم.

تعریف شیر صافی

نوعی شیر که اکثراَ در قسمت بالایی پمپ قرار می گیرد و این شیر با کمک یک قطعه توری مانند باعث جلوگیری از رد شدن ضایعات و مواد اضافی شناور سیال در مسیر لوله  می شود،و محافظ خوبی برای پمپ هم می باشد به صورتی که از ورود ضایعات ساختمانی که در لوله ها باقی می ماند، جلوگیری می کند.

این نوع شیر علاوه بر کاربرد زیادش در صنعت، در صنایع خاصی از جمله، پتروشیمی، گاز، آب و فاضلاب و صنعت نفت نیز پر کاربرد بوده.

شیر صافی دارای ویژگی خاص سازگاری با هر نوع سیالی مانند روغن، آب، گاز، بخار و حتی فاضلاب را دارد، و همچنین برای سیالاتی با درصد خورندگی بالا مانند آب دریا گزینه بسیار خوبی می باشد.

لازم به ذکر است که شیر صافی با فیلتر فرق دار، فیلتر وسیله ای یکبار مصرف بوده که ذرات معلق را از گاز و مایع معینی جدا می کند، ولی شیر صافی عملکردی مانند الک را دارد و توانایی جدا سازی ذرات درشت را از هر نوع سیال عبوری را دارد، این شیر دارای سه نوع توری بزرگ، متوسط و کوچک از لحاظ جدا سازی می باشد، تفاوت دیگر شیر صافی با فیلتر این است که شیر صافی طول عمر بالایی دارد و فقط نیاز دارد چند وقت یکبار به صورت دستی تمیز شود.

تقسیم بندی شیر صافی:

مزایای شیرصافی

  • نگهداری آسان
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن کالا
  • انتقال مقدار زیادی از رسوبات به قسمت غربال
  • مناسب برای جریان عبوری هم افقی و هم عمودی

معایب شیر صافی

  • تغییر جهت جریان باعث افت فشار در سیال عبوری می شود.
  • امکان بروز مشکل در اتصال فلنجی
  • امکان نشتی در قسمت درزگیر
  • باقی ماندن رسوبات در شیر که لازم است به صورت دستی تمیز شود.

شیر صافی برنجی

شیر صافی برنجی یکی از کاربردی ترین و پر مخاطب ترین از انواع شیر صافی می باشد، این شیر در جاهای مختلفی مانند سیستم های گرمایشی، انتقال بخار، سیستم های بهداشتی و پنوماتیک، آبیاری، فیلترینگ، خطوط انتقال گاز و نفت و انتقال مایعات غیر خوردنده مثل بنزین استفاده می گردد.

صافی برنجی سیتکو

 سیتکو برندی ایرانی است، تولیدات این شرکت دارای بالاترین کیفیت و قیمت مناسبی می باشد.

شرکت سیتکو یکی از بزرگترین واردکنندگان شیرآلات بوده و در سرتاسر کشور دارای نمایندگی هایی می باشد.

به علت کیفیت بالا و مرغوبیت محصولات این شرکت در بین مشتریان خود محبوبیت پیدا کرده است و هر روز در با کیفیت تر کردن تولیداتش تلاش کرده و از بهترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده می کند، شیرصافی برنجی سیتکو هم یکی از تولیدات این شرکت است که کاربری مهمی در بسیاری از سیستم  های تاسیساتی را دارد.

قیمت صافی برنجی سیتکو

به دلیل اینکه شرکت سیتکو در سرتاسر کشور نمایندگی دارد، برای اطلاع از قیمت صافی برنجی سیتکو و همچنین دیگر محصولات این شرکت می توان به این نمایندگی ها مراجعه کرده و یا از طریق سایت مجموعه www.shiralatsitco.ir یا تماس با شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید.

قیمت صافی برنجی سیتکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *