شیرآلات سیتکو مدل 200|قیمت جدیدشیرالات کد200

کمپانی سیتکو از پیشگامان تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی بوده که در جهت خودکفایی میهن عزیزمان ایران قدم های مهمی برداشته و تلاش نموده تا جایگاه خویش را در صنعت ایران ارتقاء بخشد و خود را به یکی از خوشنام ترین و مطرح ترین برندهای ایرانی تبدیل کند.

ساختار مدیرتی سیتکو به گونه ای تشکیل شده است تا به صورت پویا و نظام مند در توسعه و تولید شیرآلات ساختمانی و ارائه آنها به عرصه صنایع کشور با اتکا به دانش فنی روز متخصصین ایرانی و پرسنل تحصیل کرده و با تجربه خود تلاشهای مضاعفی نمایند تا به هر آنچه بهترین است برسند.

سیتکو با شعار کیفیت برتر و کسب بیشترین رضایتمندی فعالیت خود را در سال 1363 آغاز نمود و موفق شد متنوع ترین و باکیفیت ترین نوع شیرآلات را به بازار عرضه کند و در سال 1376 نام سیتکو را برای شیرآلات خود برگزیند.

استقبال بی نظیر از شیرآلات سیتکو و فروش بالای آنها دست به دست هم داده اند تا امروزه سیتکو به بهترین شکل جای خود را در میان هموطنان باز کند و به عنوان برندی معتبر معرفی شود.

از پر تیراژه ترین تولیدات سیتکو به شیرآلات سیتکو مدل 200 اشاره می کنیم که در ادامه قصد داریم راجع به آنها توضیحاتی را ارائه دهیم.

محصولات سیتکو مدل 200

  • روشویی با علم ثابت و پایه کوتاه است.
  • شیر توالت.
  • شیر حمام  با سردوشی که به صورت ثابت به دیوار متصل شده و جهت دستگیره اهرم وسط می باشد.
  • شیر سینک آشپزخانه به گونه ای طراحی شده که متحرک بوده و شیر تصفیه ندارد.

رنگ تمامی شیرآلات کروم و بسیار براق بوده از همین رو تمیز کردن این محصولات به راحتی صورت می گیرد.

شیرآلات بهداشتی سیتکو مدل 200 از متریال برنج که یکی از بهترین متریالهای حال حاضر برای تولید انواع شیرآلات می باشد تولید شده اند.

همچنین این محصولات دارای دسته ی اهرمی بوده  از همین رو  قطع و وصل جریان آب به وسیله این مدل دسته به راحتی انجام می گیرد.

قیمت شیرآلات سیتکو مدل 200

با توجه به نوسانات نرخ ارز شرکت سیتکو سعی نموده است به منظور ایجاده رفاه اقتصادی برای خریداران خود که حمایتگران واقعی سیتکو می باشند نازل ترین قیمت را در نظر بگیرد.

برای استعلام قیمت و خرید شیرآلات سیتکو مدل 200 می توانید به سایت رسمی ما www.shiralatsitco.ir مراجعه نمایید تا این محصولات را با تضمین کیفیت و سلامت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *