شیرآلات سیتکو قیمت

در سال 1995 برند سیتکو فعالیت خود را با تولید انواع شیرآلات آغاز نمود؛ محصولات تولید شده سیتکو دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید بوده و از نظر ظاهری زیبا و چشم نواز.

دیگر شیرآلاتی که توسط سیتکو تولید و به بازار عرضه می گردند عبارت هستند از: مجموعه ای قطع کننده هایی که در انتهای خطوط لوله های آب متصل می شوند و جریان سیال ر قطع و وصل کرده و آن را تنظیم و کنترل می کنند.

در مجموعه سیتکو استفاده از ماشین آلات مدرن و دستگاه های نوین در تمامی خطوط تولید به منظور تولیدات برتر با کمک کادری مجرب و قوی از اهداف والای آنها بوده تا بتوانند رضایت مندی خریداران را جذب نمیاند.

سیتکو تا به امروز موفق عمل کرده و توانسته به شعار کیفیت برتر و رضایتمندی مشتریان برسد و خود را نسبت به محصولات مشابه متمایز گرداند.

انواع شیرآلات سیتکو

شیرآلات صنعتی سیتکو: شیر غیر گازی دسته کلیدی، شیر چپقی، شیر خودکار فنری، شیر و زانوی رادیاتور، رابط فنری، شیر کلکتوری، شیرفلکه سوزنی، شیر گازی تأیید و….

شیرآلات بهداشتی سیتکو: شیرآلات اهرمی ایرانی، شیرآلات اهرمی خارجی، شیرآلات توکار، شیرآلات شاوری، شیرآلات الکترونیکی (اتوماتیک).

لوازم بهداشتی: شاورست، گوشی و سردوش، جا مایع، بدن خشک کن، سشوار، دست خشک کن چشمی، شیر روشویی اتوماتیک، کفشوی و زیر آب.

شیرآلات ساختمانی سیتکو: شیر پیسوال فیلتردار، کوپلینگ سه راه گاز، تبدیل شلنگ آفتابه، مهره فولادی، روپیچ توپیچ بلند آلن خور، بالاتنه شلنگی، نوارپرایمر سرجوش و خطی و…

سایر محصولات: شلنگ، سینک، اتصالالت گالوانیزه دنده و انواع دیگر اتصالات.

سیتکو که نماد کیفیت محصول ایرانی می باشد می کوشد تا در توسعه و آبادانی کشور گامهای مهمی را بردارد و با بهترین مواد اولیه کلیه شیرآلات سیتکو را طراحی و تولید نماید.

قیمت شیرآلات سیتکو

 قیمت هریک از شیرآلات سیتکو با توجه به جنس و کارایی و طرح و سایز و نرخ مواد اولیه متفاوت می باشد اما سیتکو برای رفاه اقتصادی مشتریان خود بهترین قیمت را در کنار کیفیت بالا در نظر گرفته است تا از همه لحاظ  اعتبار و فروش محصولات برند خود را بالا ببرد.

برای استعلام قیمت و مشاهده کلیه شیرآلات سیتکو می توانید به وب سایت رسمی ما مراجعه نمایید و در صورت نیاز به راهنماییهای بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

برای خرید حضوری نیز می توانید به نمایندگیهای فعال ما در محل خود مراجعه کنید و شیرآلات سیتکو را با تضمین کیفیت و سلامت تهیه نمایید.

شیرآلات سیتکو تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *