شیر سوپاپ سیتکو|قیمت شیرخودکارفنری سوپاپی سیتکو

سیتکو از نمونه شرکتهای موفق در داخل کشور ایران و کشور چین بوده که به تولید انواع شیرآلات پرداخته است.

از اهداف راهبردی سیتکو بالا بردن سطح کیفیتی محصولات و بالا بردن جایگاه خود در بازار شیرآلات می باشد، مدیران سخت کوش مجموعه در تلاش هستند تا با شناخت و درک نیاز بازار و کاربران خود به متنوع تر سازی شیرآلات اقدام کنند تا بتوانند سد محصولی کاملی را راهی بازار نمایند.

استفاده از ماشین آلات مدرن و دستگاه های نوین در کنار علم تولید متخصصین ایرانی، دست به دست هم داده اند تا محصولات نهایی سیتکو به یکی از محصولات ارزنده و معتبر در میان محصولات مشابه تبدیل شوند.

شیر سوپاپ سیتکو از تولیدات پرکاربرد این مجموعه بوده که توانسته بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد.

شیر سوپاپ چیست؟

شیر سوپاپ که با نام شیر اطمینان نیز شناخته می شود به منظور جلوگیری از برگشت آب کارایی دارد؛ این محصول برای سلامت انسان و محافظت از دستگاه و محیط، به قسمت ورودی سیستم نصب می گردد تا زمانی که فشار در سطح بالا  به شیر وارد می شود باز شده و مانع از بازگشت سیال به درون سیستم شود.

هیچ کنترل کننده ای در بیرون از بدنه برای هدایت شیر سوپاپ وجود ندارد چرا که از طریق فشار مایعات باز و بسته می شود.

به طور کلی می توان گفت شیر سوپاپ سیتکو وسیله ی محافظتی بوده که از انفجار و خرابی  سیستم جلوگیری می کند.

عوامل افزایش دهنده فشار در سیستمها

  • بسته شدن مجاری تخلیه
  • آتش سوزی در محیط خارجی
  • واکنشهای شیمیایی
  • آسیب و پارگی در لوله های مبدل حرارتی و….

هر کئام از موارد مذکور می توانند در صورت اتفاق افتادن آسیبهای بسیاری به سیستم تأسیساتی وارد کنند از همین رو از شیر سوپاپ سیتکو برای مهار چنین خطراتی استنفاده می کنند.

موارد استفاده از شیر سوپاپ سیتکو

سیستمهای هوای فشرده، سیستمهایی که به ورود سیال از یک جهت نیاز دارند، پمپهای کفکش و چاهی، شبکه های آبرسانی شهری، تأسیسات حرارتی ساختمان، پنوماتیک جهت جلوگیری از ورود ذرات ریز و خاک و شن به سیستمهایی با حساسیت بالا.

قیمت شیر سوپاپ سیتکو

فاکتورهایی نظیر سایز و ابعاد آن، نرخ ارز و نرخ مواد اولیه  در قیمت نهایی تأثیرگذار هستند که شما گرامیان می توانید از طریق سایت رسمی ما  www.shiralatsitco.ir آن را مشاهده فرمایید و در صورت نیاز آن را سفارش دهید تا در کمترین زمان کاری برایتان ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *