شیر پیسوار سیتکو|قیمت شیرپیسوارفیلتردارسیتکو

شرکتهای متعتدی به تولید انواع شیرآلات پرداخته اند که از مطرح ترین آنها به برند سیتکو اشاره می کنیم که با تولیدات خود در داخل کشور و در کشور چین با استفاده از ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته موفق شده است کارآمدترین شیرآلات صنعتی را با مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید کند.

کسب رضایت مشتریان از هدفهای والای سیتکو بوده و مدیران تلاشگر آن سعی نموده اند با درک شناخت نیازهای آتی و جاری مشتریان سبد محصولی کاملی  از انواع شیرآلات را تولید کنند تا متقاضیان بتوانند به راحتی هر آنچه را نیازمند هستند خریداری کنند.

شیر پیسوار از نمونه تولیدات پرفروش و پرکاربرد سیتکو می باشد که ما در این مقاله قصد داریم راجع به آن توضیحاتی را ارائه دهیم پس اگر شما از آن دسته افراد هستید که می خواهید راجع به شیر پیسوار سیتکو بیشتر بدانید با ما تا پایان همراه باشید.

شیر پیسوار چیست؟

قطعه ای کوچک بوده که با متصل کردن آن به جریان آب ساختمان، این شرایط را فراهم آورده تا بدون نیاز به قطع کردن آّب کلی ساختمان، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، فلاش تانک و… را نصب نمود.

زندگیهای امروزی که به سمت آپارتمان نشینی سوق پیدا کرده اند نیاز به شیر پیسوار در آنها به شدت افزایش یافته است چرا که تا قبل از آن یکی از دغدغه های آپارتمانها قطع کل آب ساختمان هنگام نصب لباسشویی و ظرفشویی بوده است، حال با این قطعه کارآمد نه تنها آب کل ساختمان قطع نمی شود، بلکه فقط آب محل مورد نیاز قطع می گردد.

شیر پیسوار سیتکو که با نام شیر توپی زاویه دار نیز شناخته می شود به صورت ربع گرد باز و بسته شده و فشار جریان سیال را به سمت شیرآلات اصلی کنترل و تنظیم می کند.

انواع شیر پیسوار سیتکو

  • شیر پیسوار فیلتردار که با دارا بودن صافی اجازه ورود جرمها و ناخالصیها را به درون آب نمی دهد.
  • شیر پیسوار بدون فیلتر

این محصولات از آلیاژ برنج با سایز 2/1 اینچ تولید می گردند که از مزیتهای بسیاری از جمله مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، دوام بالا، عملکرد عالی و… برخوردار می باشد.

قیمت شیر پیسوار سیتکو

فاکتورهایی همچون نرخ موا اولیه و نوع شیر پیسوار در قیمت نهایی محصول تأثیرگذار هستند با این حال سیتکو علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار عالی را برای محصولات خود در نظر گرفتته است.

 شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت و خرید آنلاین به سایت تخصصی ما www.shiralatsitco.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *