شیرآلات سیتکو تهران

در سال 1363 مجموعه سیتکو با تولید انواع شیرآلات فعایت خود را آغاز نمود و موفق شد با اتکا به دانش متخصصین خود و دستگاه های نوین و دانش فن آوری روز دنیا مرغوبترین و با کیفیت ترین نوع شیرآلات را طراحی و تولید نماید و در سال 1376 نام سیتکو را برای محصولات خود برگزیند.

اگر اهل فن هستید و یا در حوزه ساختمانی فعالیت می کنید قطعأ نام سیتکو را شنیده و آن را به عنوان شیرآلات با کیفیت معرفی کرده اید.

سیتکو با شعار افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان پا به عرصه تولیدات نهاد و موفق شد در این زمینه قوی عمل کند و با تولیدات برتر خود رضایتمندی مشتریان را کسب نماید.

این مجموعه که علاوه بر ایران در کشور چین در سال 1990 فعالیت خود را شروع کرده محصولات خود را گونه ای طراحی نموده که توانسته گواهینامه ISO 9001 و ISO 14001 را دریافت کند.

انواع شیرآلات سیتکو تهران

  • شیرآلات صنعتی: شیر فلکه طرح کیتز و سیم و سوزنی، شیر چپقی، تبدیل برنجی، رابط فنری، شیر غیر گازی، شیرگازی تایید، شیر غیر گازی دسته کلیدی، شیر زانویی، شیر خودکارفنری، شیر کولر و…
  • شیرآلات بهداشتی: شیرآلات اهرمی ایرانی، شیرآلات اهرمی خارجی، شیرآلات الکترونیکی و…
  • گوشی و سردوش، دست خشک کن چشمی، شیر روشویی اتوماتیک وکفشوی و زیرآب، شاورست…
  • شیرآلات ساختمانی: شیر پیسوار فیلتر دار، شیر آفتابه فانتزی، شیر ماشین لباسشویی، بالا تنه شلنگی، علم شاوری و…
  • انواع شیلنگ، سینک.

شیرآلات سیتکو تهران با بهترین آلیاژها تولید می شوند به عنوان مثال: شیرآلات صنعتی و ساختمانی سیتکو تهران با آلیاژ برنج تولید شده که کیفیت فوق العاده ای در برابر خوردگی و زنگ زدگی و فشار و دماهای مختلف دارند.

شیرآلات بهداشتی سیتکو تهران

این مدل از شیرآلات که حاوی شیرآلات اهرمی ایرانی و خارجی، شیرآلات توکار، شیرآلات الکترونیکی و شیرآلات شاوی می شوند، از بخشهای مهم نمای داخلی ساختمان به حساب می آیند توسط شرکت سیتکو مطابق با سلیقه های مختلف با طرحهای مدرن و کلاسیک طراحی شده اند.

شیرآلات ساختمانی سیتکو تهران به صورت ست (شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام و شیر توالت) نیز به بازار عرضه می گردند تا خریدار بتواند یک انتخابی زیبا و از نظر اقتصادی به صرفه را برای خود فراهم آورد.

فروش شیرآلات سیتکو تهران

کلیه شیرآلات سیتکو تهران در سایت رسمی ما www.shiralatsitco.ir موجود هستند که شما عزیزان می توانید هم قیمت آنها را مشاهده نمایید و هم به صورت انلاین آنها را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *