شیر گازی سیتکو|شیرگازی استانداردسیتکو|نمایندگی سیتکو

در مقاله ی پیش رو تصمیم داریم در مورد یکی از شیرآلات مهمی که هم در منازل و هم در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و از برندی محبوب یعنی شیر گازی سیتکو اطلاعاتی در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم.

اگر می خواهید بدانی شیر گازی چیست، چه کاری انجام می دهد و شیر گازی سیتکو چه ویژگی هایی دارد تا پایان متن با ما همراه باشید.

شیر گازی چیست؟

به شیری گفته می شود که از آن برای قطع و وصل دائم جریان انواع سیالات در انواع شیرآلات استفاده می کنیم.

ناگفته نماند که این شیر برای تنظیم فشار کاربردی ندارد و اگر آن را در حالت نیمه باز قرار دهیم خیلی زور دچار فرسودگی و خرابی خواهد شد.

ساختمان شیر گازی

سرعت عملکرد شیر گازی بالا است و کاربرد راحتی دارد و به همین دلیل استفاده از آن رو به افزایش است.

شیر گازی ساختمانی بسیار ساده دارد و در قسمت بدنه از آلیاژ برنج بسیار مرغوب ساخته می شود.

این شیر شامل یک بدنه، یک دسته ی اهرم مانند و یک توپ در داخل بدنه است، کار توپ این است که با مسدود کردن مسیر جریان آن را قطع می کند و با کنار رفتن از مسیر جریان، آن را وصل می کند.

حرکت توپ به وسیله ی دسته ای که روی شیر نصب شده است و تخت زاویه ی 90 درجه و به صورت ربع گرد گردش می کند، انجام می گیرد.

شیر گازی با نام های دیگری مانند: شیر ربع گرد، شیر تکضرب، شیر ضربه ای، شیر OFF/ON و … هم در بازار شناخته می شود که برای جلوگیری از ایجاد اشتباه در خرید، بهتر است آن ها را بشناسید.

جنس بدنه ی شیر گازی

این قسمت از شیر گازی از آلیاژ برنج ساخته می شود و آلیاژ برنج ضد زنگ، ضد خوردگی، ضد ضربه و مقاوم در برابر دما ی بالا و پایین است.

ناگفته نماند شیر گازی سیتکو از بهترین و مرغوبترین متریال ساخته می شود و طول عمر بالایی دارد و می توان آن را یکی از خوش قیمت ترین شیرآلات دانست.

خرید شیر گازی سیتکو

برای خرید شیر گازی سیتکو می توانید به سایت مجموعه www.shiralatsitco.ir مراجعه نمایید و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و یا با مراجعه به مراکز فروش معتبر به صورت حضوری این کار را انجام دهید.

اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه ی شیر گازی سیتکو نیاز داشتید با شماره های موجود در سایت سیتکو تماس بگیرید.

شیر گازی سیتکو قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *