شیر یکطرفه سیتکو

شیرآلات بهداشتی و صنعتی توسط شرکتهای متعدد داخلی طراحی و تولید می گردند که از شناخته ترین آنها شرکت سیتکو می باشد، این مجموعه در سال 1363 فعالیت خود را با تولید انواع شیرآلات آغاز نمود و در سال 1376 نام سیتکو را برای محصولات خود انتخاب کرد.

سیتکو در چین نیز به تولید انوع شیرآلات مطابق با استانداردهای ISO 14001 و ISO 9001 پرداخته  تا با کیفیت ترین شیرآلات را به بازار جهانی ارائه دهد.

مدیران پرتلاش این مجموعه حساسیت بسیاری در جذب نیروهای کار خود به خرج داده و کادری مجرب و با دانش را در تمامی خطوط تولید برگزیده اند، در این مجموعه از ماشین آلات نوین و دستگاه های پیشرفته استفاده شده که دائمأ در حال بروزرسانی هستند.

از میان تولیدات برتر سیتکو به شیر یکطرفه اشاره می کنیم؛ اگر می خواهید با این محصول بیشتر آشنا شوید با ما تا پایان همراه باشید.

شیر یکطرفه چیست؟

شیر یکطرفه از یک جهت اجازه خروج  سیال از سیستم را داده و از سمت دیگر مانع از بازگشت آنها به درون سیستم می شود.

این مدل شیر بدون هیچ گونه کنترل کننده ای در بیرون از بدنه مسیر جریان سیال ر با استفاده از فشارهای وارده کنترل و تنظیم می کند.

نحوه عملکرد شیر یکطرفه سیتکو

با فشار سیال دریچه شیر به صورت خودکار کنار رفته و اجازه خروج آنها را می دهد اما زمانی که فشار آب با کاهش روبرو می شود شیر یکطرفه سیتکو به صورت خودکار بسته شده و مانع از ورد آنها به دورن سیستم می شود.

این محصول با عملکرد خود ایمنی را درسیستمهایی که بازگشت آب خرابی و یا سوختن آنها را در پی دارد به وجود می آورد.

موارد استفاده از شیر یکطرفه سیتکو

  • شبکه های آب رسانی شهری
  • تاسیسات حرارتی ساختمان
  • هوای فشرده، پمپها
  • مصارف صنعتی
  • مکان هایی که حرکت سیال از یک جهت بوده و از جهت دیگر غیرمجاز است.

خصوصیات شیر یکطرفه سیتکو

متشکل از بهترین آلیاژ به نام برنج، با دوام در برابر خوردگی، فرسودگی، رسوب پذیری، ایجاد آب بندی کامل تحت هر شرایط محیطی و کاری(عمودی، افقی، تحت زاویه)، باز شدن با حداقل فشارسوپاپ، کاملا بی صدا هنگام باز و بسته شدن دریچه.

قیمت شیر یکطرفه سیتکو

در قیمت نهایی شیر یکطرفه سیتکو فاکتورهایی همچون سایز و نوع آن دخیل هستند، با این حال با توجه به کیفیت بالا و عملکرد عالی از قیمت بسیار مناسب برخوردار بوده که می توانید  قیمت آن را در سایت رسمی ما www.shiralatsitco.ir ملاحظه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *