شیر فلوتر سیتکو|قیمت شیرفلوترسیتکو

سیتکو با سابقه ای درخشان به تولید انواع شیرآلات صنعتی و ساختمانی پرداخته و موفق شده است خود را به عنوان برترین و مطرح ترین برند در میان دیگر برندها معرفی کند.

در تمامی خطوط تولید سیتکو از ماشین آلات مدرن و دستگاه های پیشرفته استفاده شده تا بتوان یک محصول با کیفیت آنچنان که در شأن مردمان عزیزمان می باشد را طراحی و تولید کند.

مدیران پرتلاش سیتکو از مهندسین متخصص دعوت به همکاری نموده اند تا با دانش فنی روز دنیا بتوانند شیرآلات را با سطحح کیفیتی بالا ارائه دهند.

از تولیدات مهم و پرکاربرد سیتکو به شیر فلوتر اشاره می کنیم که در این مقاله راجع به آن توضیحاتی را به صورت مختصر و مفید بیان می کنیم.

فلوتر چیست؟

قلوتر در واژه نامه به معنای شناور می باشد از همین رو دستگاهی که برروی سطح مایعات شناور باشد را فلوتر می نامند؛ این محصول به منظور اینکه سطح سیالات را کنترل و اندازه گیری کند به کار گرفته می شود.

به طور کلی می توان گفت فلوتر به عنوان یک رله ی الکتریکی شناخته می شود که رسانای برق بوده و می تواند سطح مایعات را کنترل کند.

نحوه عملکرد شیر فلوتر سیتکو

هنگامی که میزان آب به بالاترین سطح خود می رسد شیر فلوتر سیتکو به دور شیر چرخ می خورد تا آن را از طریق فشار وارده ببندد، و هنگامی که آّب به سطح نرمال و یا پایین تر از سطح نرمال رسیده، فلوتر همراه با آب پایین می رود تا با این حرکت شیر و مسیر آب باز شده و منبع از آب پر می شود.

اجزای تشکیل دهنده شیر فلوتر سیتکو

  • بدنه
  • واشر
  • توپی

این قطعات از پلاستیک و برنج که مرغوب ترین متریال به شمار می آیند تشکیل شده اند.

روش تولید شیر فلوتر سیتکو  به صورت فورجینگ با استحکام بالا توسط دستگاه فورج پذیر و دستگاه پرس با فشاری معادل 400 تن می باشد.

طراحی شیر فلوتر سیتکو به گونه ای می باشدکه می تواند در برابر آب، گازوئیل، بنزین، روغن، نفت و حرارت، مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

سایز تولید این محصول بر اساس نوع کاربرد آن می باشد به عنوان مثال: فلوتری که برای آب استفاده می شود اندازه 1 اینچی دارد.

قیمت شیر فلوتر سیتکو

قیمت این محصول با توجه به سایز آن متفاوت می باشد که می توانید استعلام قیمت را از طریق سایت رسمی ما www.shiralatsitco.ir دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *