نمایندگی نوار تفلون سیتکو

مقاله مورد نظر درمورد شرکت سیتکومی باشد وقصد دارد ویژگی های تولیدات این برند از جمله نوار تفلون سیتکو را برای شما عزیزان معرفی کند.

نوار تفلون

نوار تفلون که همان نوار آب بندی نیز می باشد به اشتباه به نام اولین کارخانه تولید کننده یعنی نوار تفلون معروف شده است.

این نوار کم ضخامت و بسیار نرم از جنس پلی تترافلوئورواتیلن ( که تولید کننده بزرگش آن را با نام تفلون تولید می کند و در ساخت ظروف نچسب هم کارایی خود را دارد) می باشد، که برای آب بندی محل اتصالات مختلف در سیستم های لوله کشی انواع سیالات (گاز و مایع) به کار می رود.

نوار تفلون سیتکو

این محصول توسط برند سیتکو به بهترین شکل و در رنگ های گوناگونی مانند سبز، سفید، قرمز، صورتی، آبی و زرد طراحی و تولید شده است، از این نوار در آب بندی سایر سیالات نیز استفاده می شود.

نوار تفلون سیتکو برای اتصالات رزه ای کاربری دارد و از مهم ترین ویژگی های آن، این است که فرقی ندارد این اتصالات فلزی باشد و یا پلیمری و برای همه اتصالات به کار برده می شود.

مشخصات نوار تفلون سیتکو

نوار تفلون سیتکو دارای ضخامت کمی در حدود 70 تا 100 میکرون است، این نوار به گونه ای ساخته شده که در برابر کلیه شرایط مقاوم است و شکل اولیه خود را از دست نمی دهد، و همچنین این محصول با بهترین کیفیت و قیمت به بازار عرضه می شود.

سایز نوار تفلون سیتکو:ضخامت 0.075 میلیمتر، پهنای 12 میلیمتر و طول آن 10 متر می باشد.

نوار تفلون سیتکو در کارتون های 600 حلقه ای که هر کارتون در 50 بسته 12 عددی بسته بندی می شوند و به بازار عرضه می کنند.

ویژگی های نوار تفلون سیتکو: عایق حرارتی بالا، متنوع در رنگ و سایز، مقاوم در برابرجذب آب، غیر قابل حل در حلال ها، استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت آن، مقاوم در برابر اسیدها و بازها، مقاوم در برابر سایش، تحمل بالا در برابرتغییر دما بین 190- تا370+ درجه سانتی گراد، قیمت مناسب این محصول  

نمایندگی نوار تفلون سیتکو

نوار تفلون سیتکو در حجم های عمده عرضه می شود و برای تهیه آن میتوانید هم به صورت آنلاین، هم به صورت حضوری از نمایندگی نوار تفلون سیتکو و دیگر مراکز فروش معتبر آن و هم تماس با شماره های درج شده در سایت ما www.shiralatsitco.ir ارتباط بگیرید.

نوار تفلون سیتکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *