قیمت نوار تفلون خمیری سیتکو|نمایندگی شیرالات سیتکو

موضوع متن زیر در رابطه با کاربرد، ویژگی ها، مزایا و قیمت نوار تفلون خمیری سیتکو، که به علت مرغوبیت و خاصیت ضد چسبندگی بالایی که دارد، نسبت به بقیه محصولات محبوبیت ویژه ای در بین کاربران خود پیدا کرده است، شما عزیزان نیز می توانید با مطالعه این متن بیشتر با آن آشنا شوید.

نوار تفلون

نوار تفلون، نواری کم ضخامت (حدود 70 تا 100 میکرون) از جنس پلی تترافلوئورواتیلن می باشد، که شرکت تولید کننده اش این ماده را با نانم تجاریش (تفلون) تولید می کند و این همان ماده ای است که در ساخت ظروف نچسب هم به کار برده می شود، از این نوار برای آب بندی لوله های حدیده شده استفاده می شود.

این نوار در آب بندی اتصالات صنایع مختلف، ازجمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع کشاورزی و…  هم به کار می رود، این محصول با توجه به این که در صنایع مختلف گفته شده که بسیار حساس و تاثیرگذار نیز هستند مورد استفاده قرار می گیرد، پس دلیل خوبی بر کیفیت و اهمیت بالای آن را دارد.

نوار تفلون یکی از لوازم مصرفی مورد نیاز درلوله کشی ساختمان و نیز تاسیسات خطوط انتقال آب و سیالات می باشد، باید گفت که وجود این نوار بسیار ضروری است.

نوار تفلون سیتکو

کمپانی سیتکو یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید شیرآلات، اتصالات و نوار تفلون می باشد، نوار تفلون سیتکو حرارت تا 450 درجه سانتی گراد را تحمل می کند و در محیط اسیدی 100 نیز مقاومت دارد و با بهترین کیفیت روانه بازار می شود.

نوار تفلون خمیری سیتکو

نوار تفلون خمیری سیتکو، یکی از لوازم اصلی و کاربردی برای اتصال قطعات تاسیسات لوله کشی می باشد، این نوار توسط کارخانه سیتکو به صورت بسیار محکم و ویژه ای ساخته می شود که مورد استقبال تعداد زیادی کاربران قرار گرفته است.

  این نوار دارای خاصیت ضد چسبندگی  و مرغوبیت بالایی بوده و در انواع رنگ بندی های گوناگون و مدل های مختلفی تولید می شود و متقاضیان این محصول بر اساس نیازهای خود هر کدام از آن ها را انتخاب کرده و سفارش می دهند.

مزایای نوار تفلون خمیری سیتکو

این نوع نوار دارای مزیت های متعددی می باشد، برای نمونه: غیر قابل اشتعال ، ایجاد پوششی نچسب در مسیر اتصالات لوله کشی، عایق بسیار خوب الکتریسیته و در برابر درجه حرارت های مختلف مقاوم بوده و به همین خاطر طول عمر بالایی دارد.

مقاوم بودن در برابراسید ها و بازها از دیگر خواص شیمیایی نوارتفلون خمیری سیتکواست، و همچنین در برابر ساییدگی، کشیدگی و خورندگی از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت نوار تفلون خمیری سیتکو

برای اطلاع از قیمت نوار تفلون خمیری سیتکو و سایر محصولات شرکت سیتکو نمایندگی های در سرتاسر کشور وجود دارد که می توان از طریق آنها لیست قیمت ها را گرفته و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید، و یا برای مشاوره خرید با کارشناسان ما www.shiralatsitco.ir در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *