کارخانه شیر گازی سیتکو|نمایندگی اصلی کارخانه شیرگازی سیتکو

در متن پیش رو قصد داریم در مورد یکی از مهمترین و کاربردی ترین انواع شیرآلات یعنی شیر گازی سیتکو صحبت کنیم، اگر به اطلاعاتی در این خصوص و همچنین در مورد کارخانه شیر گازی سیتکو نیاز دارید تا انتهای متن با ما همراه باشید، امیدواریم اطلاعات داده شده مفید واقع گردد و شما را در انتخابی درست یاری کند.

شیر گازی چیست؟

شیر گازی به شیری گفته می شود که از آن برای قطع و وصل کردن جریان سیالات در انواع لوله کشی استفاده می کنند، کار این شیر تنظیم میزان و مقدار فشار جریان نیست و اگر آن را در حالت نیمه باز قرار دهیم دچار فرسودگی و خرابی زود هنگام می شود.

ساختمان شیر گازی بسیار ساده و یکپارچه است و از بدنه، دسته ی اهرم مانند و یک مجرای توپی مانند در درون بدنه تشکیل شده است.

با حرکت دادن دسته تحت زاویه ی 90 درجه و به صورت ربع گرد این توپ حرکت می کند و اگر در جلوی مسیر جریان قرار بگیرد و آن را قطع کند می گوییم شیر بسته است و اگر از مسیر جریان کنار برود می گوییم شیر باز است.

برای شیر گازی اسامی دیگری مانند شیر ربع گرد، شیر تک ضرب، شیر ضربه ای، شیر توپی و … وجود دارد که در بازار و در بین عموم متداول شده است و برای جلوگیری در ایجاد اشتباه در خرید بهتر است آن ها را بشناسید.

شیر گازی سیتکو

در کارخانه شیر گازی سیتکو برای ساخت محصولات از بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده می شود که به وسیله ی دستگاه هایی کاملا مجهز و با دانش متخصصان با تجربه به محصولی بی نظیر تبدیل می شوند.

جنس بدنه ی شیر گازی سیتکو از آلیاژ برنج مرغوب است و از خاصیت ضد زنگ بودن، ضد میکروب بودن، ضد خورگی و ضد ضربه بودن برخوردار است همچنین این ماده مقاومت بسیار بالایی در مقابل تغییرات دمایی دارد.

خرید شیر گازی سیتکو

برای اطلاع از آدرس کارخانه شیر گازی سیتکو و سایر مشخصات این محصول می توانید به سایت  ما www.shiralatsitco.ir مراجعه نمایید.

و چنانچه به اطلاعاتی بیشتر نیاز داشتید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارخانه شیر گازی سیتکو در تولید محصولات با کیفیت و دارای طول عمر بالا، سابقه ای بسیار درخشان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *